marbab, kierownica wpadła po kosztach i moduł AQ także dlatego na to padł wybór. Przypadek sprawił, że w skodzie zagościł moduł z końcówką CH. Powoli rozglądam się za jakąś nowsza kierownicą ze względu na to, że brakuje mi obsługi komputera z aktualnej kierownicy.
Sergi, z PZU temat zakończony. Szkoda zakwalifikowana jako całkowita. Wycena strat na 19800zł. Oczywiście tyle nie wypłacili przez takie zakwalifikowanie szkody, ale nie straciłem na tym.![Uśmiech](https://forum.octaviaclub.pl/core/images/smilies/smile.png)
BTW drażni mnie jeden błąd, którego nie mogę się pozbyć. Gdzieś wyczytałem, że pojawia się on w momencie skręcenia licznika, ale nie wiem ile w tym prawdy. Można coś na to poradzić?
Sergi, z PZU temat zakończony. Szkoda zakwalifikowana jako całkowita. Wycena strat na 19800zł. Oczywiście tyle nie wypłacili przez takie zakwalifikowanie szkody, ale nie straciłem na tym.
![Uśmiech](https://forum.octaviaclub.pl/core/images/smilies/smile.png)
BTW drażni mnie jeden błąd, którego nie mogę się pozbyć. Gdzieś wyczytałem, że pojawia się on w momencie skręcenia licznika, ale nie wiem ile w tym prawdy. Można coś na to poradzić?
Kod:
Address 25: Immobilizer Labels: 1K0-920-xxx-25.lbl Part No SW: 1Z0 920 842 D HW: 1Z0 920 842 D Component: IMMO VD1 1612 Revision: V1612036 Serial number: SKZ7Z0H4705839 Shop #: WSC 00000 000 00000 VCID: 387FCE6B4BA650D8D9D 1 Fault Found: 00003 - Control Module 014 - Defective Freeze Frame: Fault Status: 01101110 Fault Priority: 2 Fault Frequency: 1 Mileage: 205245 km Time Indication: 0 Date: 2000.00.00 Time: 02:38:04
Komentarz